czwartek, 9 października 2008

Core i7 nadchodzi

Do premiery nowego procesora Intela pozostał ponad miesiąc, a serwisy już się rozpisują w peanach. VR-Zone już ma recenzję nowej płyty ASUSa, TweakTown opublikował fotki nowego DFI, Matbe.com pokazało nowego Biostara, na forum xtremesystems rozgorzała dyskusja między uczestnikami, czy pokazane ostatnio osiągi nowego dziecka Intela zrywają zasłonę milczenia i powinny zostać ukarane. Co z tego dla mnie? Nic. :(
Znowu pojawi się nowa, cudowna technologia, na którą znowu nie będzie mnie stać i zapewne nawet nie będę miał najmniejszej ochoty, żeby co z tym zmienić, poza narzekaniem. Czemu nikt nie myśli o mnie, że może mi tak po prostu przysłać taką jedną czy dwie zabawki, przecież bym się nie obraził? :) a tak ciągle jestem o całe DDR2 i Core 2 do tyłu. Trudno, widać tak ma być, najważniejsze, że Pasjans mi nie przycina. :D

Brak komentarzy: